.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاري‎رايانه‌اي انتخابات مجلس در 23حوزه انتخابيه

وزير كشور از رايانه‌اي برگزار كردن انتخابات مجلس نهم در 23 حوزه انتخابيه خبر داد.

به گزارش فارس، مصطفي محمد نجار وزير كشور كه در حاشيه جلسه هيئت دولت امروز با خبرنگاران گفت‌وگو مي‌كرد با اشاره به مصوبات امروز هيئت دولت گفت: بر اساس پيشنهاد وزارت كشور در حوزه تقسيمات كشوري امروز در جلسه هيئت دولت ميامي و آرادان به عنوان شهرستان به تصويب رسيد.

وي در پاسخ به سؤالي در خصوص بحث انتخابات و برنامه‌هاي وزارت كشور در اين مورد اظهار داشت: ستاد انتخابات در وزارت كشور تشكيل شده و به تدريج در استان‌ها و شهرستان‌ها تشكيل مي‌شود.

نجار ادامه داد: وزارت كشور هماهنگي خوبي با شوراي نگهبان و دستگاه‌ها مختلف در اين زمينه دارد.

وزير كشور يادآور شد: شوراي نگهبان و دستگاه‌ها براي تشكيل هيئت‌هاي نظارت اقداماتي را دنبال مي‌كنند.

نجار با اشاره به ارائه آئين‌نامه اصلاح انتخابات از سوي وزارت كشور به دولت ابراز اميدواري كرد كه اين آئين‌نامه اصلاحيه به زودي در دولت به تصويب برسد چرا كه روند كار مجريان انتخابات را تسريع مي‌بخشد.

وي در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه بحث برگزاري رايانه‌اي انتخابات به كجا رسيده است، گفت: خوشبختانه آمادگي خوبي از قبل ايجاد كرده‌ايم كه بر اين اساس از 223 حوزه انتخابيه يعني 10 درصد از كل حوزه‌ها به صورت رايانه‌اي برگزار مي‌كنيم.

نجار همچنين با تبريك فرا رسيدن روز قدس اظهار داشت: روز قدس بذري بود كه توسط امام (ره) كاشته شد و امروز به ثمر رسيده و نتيجه آن فرياد مسلمانان منطقه عليه رژيم صهيونيستي است و همچنين طليعه آن سقوط ستمگران است.

وزير كشور ابراز اميدواري كرد: ملت مسلمان ايران نيز يكبار ديگر در روز قدس با حضور پرشكوه خود اقتدار ملت بزرگ ايران را به نمايش بگذارند.

نجار در پاسخ به سؤالي در خصوص عملكرد دولت نهم و دهم خاطرنشان كرد: حجم فعاليت دولت نهم و دهم بسيار گسترده و وسيع بوده است.

وي با بيان اينكه ما در وزارت كشور در 7 حوزه فعاليت داريم به حوزه عمران شهري اشاره و خاطرنشان كرد: در عمران شهري كمك به سيستم حمل و نقل و مترو چند برابر گذشته شده است.

وي يادآور شد: در توسعه فضاي سبز نيز در مراكز استان‌ها و حتي روستاها نيز عملكرد خوبي داشتيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.